مجموعه فرهنگی "راه پویان " در تلاش است تا بهترین الگو های زندگی سالم و شاداب را به امید آینده ای روشن و درخشان برای شما و فرزندانتان معرفی کند ...

فواید منی برای زنان (افراد بالای 18 بخوانند) + فواید اسپرم برای زن


فواید منی برای زنان (افراد بالای 18 بخوانند) + فواید اسپرم برای زن

فواید منی مرد برای زن :

یکی از سوالاتی که ممکن است به ذهن شما بیاید ، مربوط به فواید منی مرد برای زن است. در این بین برخی افراد، با انتشار شایعات مختلفی سعی در سوء استفاده های مختلف اقتصادی میکنند و ذهن افراد را به هم می ریزند. با توجه به اینکه الان جلوگیری از بارداری یک مسئله مشهوری و یک مسئله قابل توجهی در میان مردم شده است. بعضی حاضرند بمیرند اما آبستن نشوند.

در اینجا به فواید جذب مایع منی مرد در واژن زن اشاره میکنیم و توضیحاتی میدهیم. از منظر اسلامی به بیرون ریختن مایع منی عزل گفته میشود. معنای عزل (دور ریختن منی) این است که آقا و خانم به هرصورتی لوله‌هایش را ببندد و یا قرص بخورد و مانع از انعقاد نطفه شود و یا اینکه عزل کند؛ یعنی نگذارد مَنی وارد رحم شود.

دور ریختن منی از منظر روایات اسلامی:

بیرون ریختن مایع منی در روایات اسلامی نهی شده است و امری مکروه است. از امام باقر(ع) یا امام صادق(ع) درباره حکم عزل (دور ریختن منی) پرسیدند، فرمود: نسبت به زن آزاد این کار را ناپسند می‏ دانم؛ مگر اینکه هنگام ازدواج، با او شرط شود. (تهذیب الاحکام ج ۷ ص ۴۱۸)

ناگفته نماند که منظور از جذب مایع منی برای زنان، ریختن آن در رحم زن است، نه خوردن آن، چرا که مایع منی نجس است و خوردن آن حرام است.

پزشکان و پژوهشگران اخیرا یک سری از خواص و فواید جذب منی در زنان را کشف کرده اند ، فوایدی از قبیل تامین سلامت جسمی ، جنسی و روانی که توسط مواد موجود در مایع منی در بدن زن انجام میشود .

فواید و تاثیرات جذب مایع منی در زنان :

محققان و پژوهشگران علوم بهداشتی همواره بر آن بوده اند تا کلیه عوامل موثر بر افسردگی را کشف وبا ارائه راهکارهای درمانی موثر آرامش و شادی رابه زندگی افراد بازگردانند . تاثیر مایع منی بر زنان از انجایی که قرباینان افسردگی را بیشتر زنان تشکیل داده اند یکی از حوزه های پژوهشی در درمان افسردگی بررسی رابطه بین مایع انزال مرد و کیفیت حالات خلقی زنان در هنگام انجام رابطه قرار گرفته است.

به اعتقاد برخی از محققان زنانی که در هنگام انجام رابطه جنسی امکان دریافت مایع منی را در بدن خود بطور مستقیم و بدون کاندوم داشته اند کمتر علائم افسردگی از خود نشان داده اند لذا میتوان استنباط کرد جذب مایع منی در بدن زن پیامدهای مثبت روحی خلقی میتوانسته ایجاد کرده باشد. منظور از مایع منی توده آبکی شیری رنگی است که از غدد و بخش های ارگان جنسی ترشح و در هنگام انزال از مجرای ادار مرد خارج میگردد.

استفاده از ابزار و وسایل بهداشتی

بهترین رابطه جنسی، آن است که علاوه بر دانستن تکنیک های لذت بردن، از وسایل و لوازم بهداشتی و سالم هم استفاده کنید و محصولات جنسی لازم برای آن را بشناسید تا بتوانید بهترین رابطه ها را تجربه نمایید. از جمله مهم ترین محصولات لازم برای رابطه، کاندوم و ژل های روان کننده است. از کاندوم برای پیشگیری از انتقال بیماری های خطرناک hpv و جلوگیری از بارداری ناخواسته استفاده میشود.

از ژل روان کننده نیز برای لیز کردن واژن خانم و افزایش لذت بیشتر استفاده میگردد. ژل های روان کننده بخاطر ترکیبات خاصی که دارند باعث لیز شدن واژن و کاندوم شده و علاوه بر آن از پارگی کاندوم نیز جلوگیری میکنند. برای خرید ژل لوبریکانت بر پایه آب از فروشگاه بابا لک لک، کلیک نمایید.

برخی ترکیبات مایع منی:

برخی ترکیبات مایع منی شامل تستسترون ، استروژن ، پرولاکتین ، هورمونهای تحریک کننده فولیکول و .. میباشند که بسیاری از انها قابل جذب در بدن زن هستند ( بنزیگر ۱۹۸۳ ) که از میان آنها تستسترون و استروژن قابل جذب درواژن زن هستند ( ریگ ، ۱۹۷۷) و گفته شده تستسترونی که در واژن ریخته میشود سریعتر از تستسترون بر سطح پوست جذب میگردد ( وستر ۱۹۸۰) به منظور بررسی رابطه بین مایع منی و افسردگی ، تیم تحقیقاتی دانشگاه نیویورک در آلبانی از ۲۹۳ دانشجوی دخترداوطلت دعوت به عمل اورد تا مورد آزمایش قرار گیرند .

از این جامعه آماری سوالاتی در مورد تعداد دفعات رابطه جنسی ، نوع رابطه ، استفاده یا عدم استفاده از کاندوم ، آخرین انجام رابطه جنسی ، پرسیده شده و متعاقباً تست افسردگی ” بک ” از انها به عمل امد.

نتایج تحقیق نشان داد دخترانی که برای انجام رابطه جنسی از کاندوم استفاده کرده بودند بیشن از افرادی که بدون کاندوم مبادرت به سکس داشتند علائم افسردگی از خود نشاند میدادند از سویی احتمال انجام رفتارهایی چون خود خودکشی نیز در دخترانی که سکس بدون کاندوم داشتند کمتر از دخترانی که با کاندوم سکس داشتند گزارش شده بود . نتیجه دیگر این تحقیق نشان داد دخترانی که بدون کاندوم سکس داشتند بطور متوسط دو برابر دسته ای که از کاندوم برای سکس استفاده میکرند سکس می داشتند. بدون شک مایع منی میتواند تاثیرات مفیدی در روح و روان بانوان بر جای بگذارد.

فواید اسپرم مرد برای زن :

نظر ناظران این تحقیق بر این است که اگر چه شاید رابطه قطعی بین وجود مایع منی در واژن و بهره وری از پیامدهای شیمیایی آن در بدن جهت مقابله یا کاهش افسردگی نتوان تصور کرد و عوامل دیگری در کنار این عامل دست اندر کار یا مداخله گر میتوانند باشند لیکن نتایج خود این تحقیق نیز قابل تامل میتواند باشد

واضح است که تنها علت کم بودن افسردگی در زنانی که سکس بدون کاندوم دارند الزاماً تاثیرات مایع منی در بدن انها شاید نباشد و سایر فاکتورهای مداخله گر در این راستا باید مورد بررسی قرار گیرند. لذا تحقیقات بیشتری در این دست در حال انجامند تا با امکان کنترل سایر عوامل مداخله گر، به قطعیت تاثیر مایع منی در بالابردن حالات خلقی زن بتوان ایمان آورد.

از سویی نباید خطرات انتقال بیماری های مقاربتی را در فرایند انجام رابطه جنسی بدون کاندوم از نظر دور داشت علی الخصوص درانجام روابط جنسی با شریک جدید که از سلامت زندگی جنسی هنوز اطمینان حاصل نگردیده است انجام رابطه جنسی بدون کاندوم میتواند پیامدهای منفی بیش از نتایج مثبت به بار آورد. مضافاً به اینکه گفته شده حضور مایع انزال در واژن برای زنانی که زمینه سرطان رحم دارند تحریک زا و مشکل آفرین میتواند قلمداد گردد.

بنابراین بهتر است قبل از هر گونه اقدام خاصی، نسبت به رعایت نکات بهداشتی لازم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف اهتمام ورزید و در رابطه های جنسی خود از کاندوم استفاده نمایید. برای مشاهده و خرید محصولات زناشویی و انواع کاندوم میتوانید به فروشگاه اینترنتی بابا لک لک مراجعه نمایید. کافی است در گوگل نام سایت «بابا لک لک» را جستجو نمایید.

تاثیر منی و رابطه جنسی در بدن

یک رابطه جنسی خوب چه فوایدی دارد؟ موفقیت در رابطه، چه تاثیراتی در بدن میگذارد و منی مرد چه فوایدی برای زن دارد؟ در این بخش به چند مورد از بهترین فواید رابطه جنسی سالم اشاره خواهیم کرد.

۱- بهبود حس بویایی:

پس از رابطه جنسی ترشح هورمون پرولاکتین در بدن افزایش مییابد. این هورمون سبب میگردد تا سلولهای بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند . (در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده میگردد. به همین دلیل به مرور زمان باعث تقویت حس بویایی زن و مرد میگردد.

۲- کاهش ریسک بیماریهای قلبی:

تحقیقات نشان داده ، داشتن بیش از ۳ نوبت رابطه جنسی در طول هفته ریسک ابتلا به بیماریهای قلبی را درمردان به نصف کاهش میدهد. رابطه جنسی کلسترول بد خون را نیز کاهش میدهد و از بروز اتفاقات ناگهانی در بدن جلوگیری مینماید. 

۳- کاهش وزن و تناسب اندام:

رابطه جنسی یک نوع فعالیت بدنی است. یک رابطه جنسی پرحرارت ۲۰۰ کالری انرژی می سوزاند، یعنی معادل ۱۵ دقیقه دویدن بروی دستگاه ترد میل(دو ثابت). ضربان قلب فرد برانگیخته (از لحاظ جنسی) از ۷۰ بار در دقیقه به ۱۵۰ بار در دقیقه افزایش می یابد. انقباضات حین رابطه جنسی باعث تمرین و درگیر شدن عضلات لگن، رانها، باسن، بازوها، گردن و قفسه سینه میگردد. پلاسمای منی مردان حاوی هورمونهای تحریک کننده غدد تیروئید میباشد، که میتواند باعث افزایش متابولیسم پایه در زنان و کاهش وزن آنان گردد.

البته نباید فراموش کنید که لازم است بعد از رابطه جنسی، از خوراکی های مقوی استفاده کنید تا بدن شما خود را تقویت کرده و انرژی از دست رفته را بازیافت نماید.

۴- افزایش تولید هورمون تستوسترون:

رابطه زناشویی باعث تولید هورمون تستوسترون در بدن میگردد. این هورمون علاوه بر ایجاد حس عشق و محبت و علاوه بر تاثیرات جنسی، باعث محکمتر شدن عضلات و استخوانها نیز میگردد .

۵- کاهش افسردگی:

زنانی که از لحاظ جنسی فعال بوده و شریک جنسی آنان نیز از کاندوم استفاده نمی کنند، کمتر مستعد افسردگی میباشند. هورمون پروستاگلاندین موجود در منی مردان بوسیله دستگاه تناسلی زنان جذب گردیده و باعث تعدیل هورمونهای زنانه می شود. منی مردان حاوی هورمونهای استروژن و پروژسترون میباشد که هر دوی آنها در بهبود خلق موثر میباشند. زنانی که در معرض منی شوهران خود قرار دارند (رابطه جنسی بدون کاندوم) شادتر میباشند. (البته حاملگی ناخواسته و عدم ابتلا به بیماریهای مقاربتی بایستی در اولویت باشد )

۶- تسکین درد:

درست قبل از ارگاسم (اوج لذت جنسی) سطح هورمون اکسی توسین به ۵ برابر سطح نرمال افزایش می یابد. این هورمون باعث ترشح آندورفین (ضد درد طبیعی بدن) گردیده و هرگونه دردی را تسکین میدهد. رابطه جنسی باعث ترشح هورمون استروژن نیز میگردد که میتواند دردهای قاعدگی را کاهش دهد.

۷- سرماخوردگی کمتر:

همچنین تحقیقات نشان داده است افرادی که حد اقل ۱ الی ۲ بار درهفته رابطه جنسی دارند، سطح پادتن ایمنوگلوبین A در بدن آنها ۳۰ درصد بیشتر از افراد عادی میباشد. این امر باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میگردد.

۸- کنترل بهتر مثانه:

یکی از راه هایی که پزشکان برای کنترل مثانه توصیه میکنند، انجام تمرینات کگل است. رابطه جنسی به نوعی تمرینات کگل طبیعی می باشند و باعث تقویت عضلات مثانه میگردد .

۹- دندانهای سالم تر:

رابطه جنسی به دو دلیل باعث سالم ماندن دندان ها میشود. پلاسمای منی (جذب شده از مخاط مهبل) حاوی روی، کلسیم و دیگر مواد معدنی میباشد که از پوسیدگی دندانها جلوگیری میکند. همچنین آداب برقراری رابطه جنسی، دو شریک جنسی را ملزم به رعایت اصول اولیه بهداشت از جمله بهداشت دهان و مسواک زدن دندانها میکند.

۱۰- سلامت پروستات:

برخی اورولوژیستها به رابطه میان تعداد انزال و سرطان پروستات اعتقاد دارند. برای تولید مایع منی پروستات و کیسه منی موادی همچون روی، اسید سیتریک و پتاسیم را از خون میگیرند و آنها را تا ۶۰۰ برابر تغلیظ میکنند. در این بین هر عامل سرطانزای موجود در خون نیز ممکن است به همراه این مواد و به همین میزان در پروستات تغلیظ و انباشته گردد.

رابطه جنسی و انزال مکرر میتواند از انباشته شدن عوامل سرطانزا در درون غده پروستات جلوگیری به عمل آورد. البته ثابت گردیده داشتن رابطه جنسی با چندین شریک جنسی میتواند سرطان پروستات را در مردان تا ۴۰ درصد افزایش دهد. (به خاطر افزایش ریسک ابتلا به بیماریهای منتقله از راه جنسی )

۱۱- افراط در رابطه جنسی برای زنان بی خطر است:

رابطه جنسی باعث سفت شدن عضلات شکم و باسن و بهبود ساختار قامتی در زنان میگردد. البته مشروط بر اینکه از بیماریهای مقاربتی ،حاملگی ناخواسته و هرگونه استرس خبری نباشد. زنان یائسه ای که از رابطه جنسی امتناع می ورزند ممکن است دچار آتروفی(تحلیل) مهبل و مقاربت دردناک گردند. تمام هورمونهایی که زنان یائسه به آنها نیاز دارند، از طریق رابطه جنسی سالم با شوهرانشان قابل دریافت میباشد. (رابطه جنسی بدون کاندوم )

۱۲- افراط در رابطه جنسی میتواند برای مردان دردسر آفرین باشد:

آلت تناسلی مردان ممکن است دچار خراشیدگی و یا تحریک پوستی گردد. همچنین در رابطه جنسی خشن و طولانی مدت بافت آلت تناسلی مردان میتواند دچار آسیب گردد. شل شدن آلت پس از نعوظ و انزال بی علت نیست. هنگام نعوظ آلت مرد از خون پر میگردد. اما پس از آن دیگر خونی در آلت جریان نمی یابد. برای جذب مجدد اکسیژن عضلات آلت بایستی شل گردند. چنانچه شما اجازه ندهید تا آلت شل شده و استراحت کند، با این کار عضلات آلت را از دریافت اکسیژن کافی محروم کرده اید. در بیماری پریاپیسم(priapism) که در آن نعوذ دائمی پدید می آید، آلت ممکن است دچار مرگ سلولی گردد. به همین خاطر پریاپیسم یک اورژانس پزشکی محسوب میگردد .

۱۳- افزایش جریان خون:

رابطه جنسی جریان خون به مغز و دیگر اعضای بدن را افزایش میدهد. بنابراین اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به ارگانهای بدن رسیده و مواد زاید نیز سریعتر از بدن دفع میگردند . به این ترتیب یکی از بهترین و سالم ترین اتفاقات در بدن بدون نیاز به سختی زیاد رخ داده است.

۱۴- افزایش طول عمر:

نرخ مرگ و میر درافرادی که ۲ بار درهفته به ارگاسم میرسند، نصف افرادی است که در طول ماه تنها یک مرتبه ارگاسم را تجربه میکنند. هرچند نمیتوان به طور قطعی به این آمار اعتماد کرد اما بدون شک نمیتوان از تاثیرات شگفت آور رابطه جنسی در سلامت بدن و طول عمر غافل شد.

۱۵-  افزایش سطح هورمون استروژن در زنان:

این هورمون باعث انعطاف پذیری و لغزندگی بیشتر مهبل شده و زنان را در برابر بیماریهای قلبی محافظت میکند.

۱۶- رابطه جنسی در کاهش استرس و اضطراب بسیار موثر است:

همچنین رابطه جنسی باعث بهبود کیفیت خواب میگردد .

۱۷- رابطه جنسی چنانچه با عشق توام باشد شفا بخش و درمانگر است:

چنانچه کسی را دارید که برایتان اهمیت قائل بوده و دوستتان داشته باشد و در مقابل شما نیز برای وی اهمیت قائل بوده و دوستش داشته باشید، از لحاظ احساسی و جسمی نیز با یکدیگر صمیمی باشید، آنوقت ۳-۵ برابر کمتر در معرض خطر مرگ زودرس و یا ابتلا به بیماریهای گوناگون قرار خواهید داشت. بخشی از آن به خاطر اثرات مثبت لمس کردن میباشد. در آغوش گرفتن و نوازش کردن باعث تغییر در ترکیبات شیمیایی بدن شما میشود .

۱۸- افزایش اعتماد به نفس

رابطه جنسی سالم در افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس زنان و مردان (خصوصا مردان ) میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد

 

 

مطالب زیر را هم بخوانید:

تاثیرات رابطه جنسی موفق در زندگی

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 73754

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

سازهای خوداجرای کردی ترکی بسیار زیبا کاملل

با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ...

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x)   ...

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

هدیه های آسمان ششم

هدیه های آسمان ششم

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب هدیه های آسمان پایه ششم قرار داده شده است که می تواند در طول یک سال مورد استفاده قرار گیرد این آزمون ها در دو قالب word و pdf هستند و شما می توانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کنید. ... ...

دریافت فایل : هدیه های آسمان ششم
پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ...

۸ نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید

۸ نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید

۸نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید   این روزها و با گسترش آپارتمان‌ نشینی، دسترسی به گل و گیاه و داشتن باغچه بسیار کمتر شده است. از آنجا که روح انسان نیاز به طراوت و شادابی دارد، لازم است که این نیاز را به شکل دیگری جبران کنیم. برای این منظور ... ...

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي     روان‌شناسی فیزیولوژیک یکی از شاخه‌های روان‌شناسی است. علم روان‌شناسی همچون دیگر شاخه‌های معرفت ریشه در کنجکاوی‌ها و نیازمندی‌های آدمی دارد. روان‌شناسی فیزیولوژیک که امروزه به عنوان یکی از شاخه‌های روان‌شناسی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود ... ...

The Premonition: A Pandemic Story

The Premonition: A Pandemic Story

The Premonition: A Pandemic Story For those who could read between the lines, the censored news out of China was terrifying. But the president insisted there was nothing to worry about.   Fortunately, we are still a nation of skeptics. Fortunately, there are those among ... ...

دریافت فایل : The Premonition: A Pandemic Story
The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers Them

The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers Them

The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers ThemLearn the history and basics of cryptocurrency and blockchains: There’s a lot of information on cryptocurrency and blockchains out there. But, for the uninitiated, ... ...

Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architecture

Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architecture

  Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architectureThis new textbook provides a comprehensive introduction to every aspect of the technology of low-rise construction. It includes sub-structure (site work, setting out and foundations) and ... ...

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند   لیست زیر را جدی بگیرید و برای سلامتی ذهن و بدن تلاش کنید. سعی کنید با عمق وجود به دریافت انرژی و شادی از موارد ذکر شده توجه نمائید.     * این فایل شامل word و pdf می باشد. ... ...

روانشناسی فروش چیست

روانشناسی فروش چیست

روانشناسی فروش (مقاله) یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فروشنده حرفه ای باید آن را داشته باشد، استفاده از تکنیک های روانشناختی و همچنین تسلط بر انواع سوگیری های شناختی برای اثرگذاری بر تصمیم گیری مشتریان، به یکی از ضرورت های شغل فروشندگی تبدیل شده است.    * این فایل ... ...

دریافت فایل : روانشناسی فروش چیست
علوم ششم ابتدایی

علوم ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب علوم ششم ابتدایی قرار داده شده است تا بتواند نیازهای شما را برای آزمون از کتاب علوم در طول سالتحصیلی تامین نماید. این آزمون ها به دو صورت word و pdf قرار داده شده است تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن اعمال ... ...

دریافت فایل : علوم ششم ابتدایی
دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505

دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505

مشخصات فايل نام فايل:دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 2048 PIX کيفيت: 72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت خوب قيمت مناسب تبديل عکس هاي ... ...

مطالعات اجتماعی ششم

مطالعات اجتماعی ششم

در داخل این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را برای امتحان در طول سال تامین کند. این امتحان ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد نمایید. ... ...

دریافت فایل : مطالعات اجتماعی ششم
Physics of the impossible

Physics of the impossible

Physics of the impossible A fascinating exploration of the science of the impossible—from death rays and force fields to invisibility cloaks—revealing to what extent such technologies might be achievable decades or millennia into the future. One hundred years ago, ... ...

دریافت فایل : Physics of the impossible
Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution The Balkans, in particular the turbulent ex-Yugoslav territory, have been among the most important world regions in Noam Chomsky’s political reflections and activism over the past couple of decades. Through his articles, public ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "سایت راه پویان" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما